Archiv

archiv článkůarchiv aktualit

V září 2011 vyšly tyto články:

30.9.V sobotu hrajeme na DukleIvo DudekTuto sobotu 1.10.2011 v 16:30 hodin nás čeká další velmi těžké utkání. Jedeme totiž do Prahy, na palubovku úřadujícího mistra. Dukla potvrdila v posledním kole svou dobrou formu, když si odvezla oba body z Plzně, kde se nám podařilo v prvním kole remizovat. Na téma nadcházejícího utkání jsme si popovídali s trenérem Trtíkem.
29.9.Radim Chudoba doufá, že forma týmu vydržíKarvinský deník - Martin RuščinKarviná – Další z plejády odchovanců karvinské házené Radim Chudoba zažil v sobotu proti Přerovu vydařený večer. Osmi góly se podílel na vítězství svého týmu a posunu v tabulce na druhé místo.
29.9.Michal Paululík má rád vyhrocené zápasyTýdeník HorníkKARVINÁ – Výrazným talentem karvinské házené je pravý křídelník Michal Paululík. Člen základní sestavy starších dorostenců si extraligovou soutěž této kategorie vyzkoušel už v minulém ročníku coby mladší dorostenec a v jarní části soutěže se mu dařilo. Soupeřům nasázel 42 gólů, což byla na o rok mladšího hráče výjimečná porce.
28.9.Hodnocení zápasů st. dorostu a juniorkyJaroslav HudečekV neděli 25. 9. 2011 začala sezóna i našim mládežnickým celkům. Všechna naše družstva zajížděla na palubovky soupeře. Junioři se střetli s vítězem loňského ročníku I. ligy mužů s celkem Šumperka. Mladší a starší dorostenci společně zajížděli na horkou půdu Plzně. Vstup do nové sezóny se nám bohužel nepovedl dle našich představ a tak jsme přivezli ze 3 utkání pouhý bod, zásluhou mladšího dorostu.
28.9.V poháru postupujeme do čtvrtého kolaPOL - KAR 21:35, 3.kolo | Dnes odpoledne jsme odehráli v Polance třetí kolo Českého poháru. Naši hráči nepřipustili žádné překvapení a splnili roli favorita, když snaživé domácí bez problémů přehráli zejména brankami z rychlých protiútoků.
24.9.Dva body zůstaly doma v KarvinéKAR - PRV 35:26, 3.kolo | Ivo DudekVýsledky, které dosáhl náš dnešní soupeř signalizovaly, že utkání nebude snadné a tak jsme nastoupili koncentrovaně a zodpovědně k dnešnímu podvečernímu utkání. A to přineslo své ovoce. Hosté přes veškerou snahu vyšli naprázdno. Zvítězili jsme totiž po dobrém výkonu 35:26.
23.9.V sobotu hrajeme třetí kolo Tipgames extraligyIvo DudekDíky rozlosování se představíme na domácí palubovce druhý týden po sobě. Tentokrát nás v sobotu v 18 hodin čeká ambiciózní tým Přerova, který zatím nezískal ani bod ale velmi smolně. Sehrál totiž dvě vyrovnané partie s týmy, které pomýšlejí na umístění v horních patrech tabulky.
23.9.Ke třetímu kolu ČP pojedeme do PolankyKarvinský deník - Oldřich HorákKarviná – Český pohár v házené mužů zná dvojice třetího kola. Letošního ročníku se rozhodnutím svazu nemohou účastnit juniorská a B mužstva ligových klubů, čímž utrpí mimo jiné i karvinská juniorka.
21.9.Horňák: V přípravě to bylo docela náročnéMartin Ruščin - Karvinský deníkKarviná – Matěj Horňák se po roční přestávce, v níž si vybíral jakousi „zdravotní dovolenou“ vrátil ke svému oblíbenému sportu a do svého oblíbeného klubu – Baníku OKD Karviná, v jehož řadách si už odchovanec ostravské házené zahrál v mládežnických kategoriích.
17.9.Příprava juniorkyJaroslav HudečekV nedávných dnech sehrála juniorka spolu se starším dorostem přípravná utkání ve Frýdku Místku a Ostravě. O to, jak se jim v těchto zápasech vedlo nám poslal zprávu jejich trenér Jaroslav Hudeček.
17.9.S Brnem jsem si poradili bez problémůKAR - BRN 37:23, 2.kolo | Ivo DudekV prvním utkání před domácími diváky jsme je nechtěli nechat na pochybách o tom, že v této sezóně chceme produkovat pohlednou a pro fanoušky atraktivní házenou. Myslím, že se to podařilo a kdo na halu přišel, musel odcházet spokojený. Herní projev určitě není bez chyb, ale už se na něm zřetelně rýsuje rukopis nového lodivoda na naší lavičce, Rastislava Trtíka.
11.9.Z Plzně přivážíme vydřený bodTAL - KAR 21:21, 1.kolo | Ivo DudekDnes dopoledne jsme zahájili na horké palubovce Plzně nový ročník Tipgames Extraligy. Byli jsme zvědavi jak tento křest ohněm dopadne. Sehráli jsme sice řadu přípravných utkání ale vždy až ostré soutěžní klání ukáže jak je tým připravený. Ukázalo se, že tým je připravený dobře a ze západu republiky vezeme cenný bod.
8.9.O víkendu startuje Tipgames extraligawww.chf.czV Praze včera proběhly dvě akce týkající se nejvyšší soutěže mužů. Ta startuje do nové sezóny se zbrusu novým názvem generálního partnera a také s významnou změnou v započítávání bodů ze základní části.
8.9.HCB vstupuje do nové sezony s týmem odchovancůMartin Ruščin - Karvinský deníkKarviná – Extraligoví házenkáři Karviné budou v letošní sezoně víc než kdy jindy sázet na bojovnost a podporu diváků. Do nového ročníku české nejvyšší soutěže vstupují s mladým týmem vlastních odchovanců a s renomovaným koučem Rastislavem Trtíkem, vysokoškolským profesorem pedagogiky na lavičce.
1.9.Permanentky v prodeji až od 7.9.2011RedakceZatím bohužel nemáme permanentky na hale a tak jsme nuceni posunout začátek jejich prodeje až na příští středu - 7.9.2011. I tak bude dost času do prvního domácího utkání a tak věříme, že vám toto posunutí začátku prodeje nezpůsobí nějaké komplikace.

AKTUÁLNĚ

Postup v Českém poháru

29.10.2019

Po přesvědčivém vítězství 32:18 ve Velké Bystřici postupujeme do osmifinále Českého poháru.

Známe termín utkání ČP

15.10.2019

Utkání třetího kola ČP s Velkou Bystřicí budeme hrát v úterý 29.10.2019 v 19 hodin v Bystřici.

Utkání s Duklou v TV

04.10.2019

16.10.2019 v 18:00 hodin budeme na domácí palubovce předehrávat zápas sedmého kola Strabag Rail Extraligy s Duklou Praha. Utkání bude přenášet ČT Sport.

Známe soupeře pro třetí kolo ČP.

28.09.2019

Třetí kolo je prvním, do kterého zasáhnou i extraligové týmy. Nám byla vylosována Velká Bytřice, na jejíž palubovce bude utkání hráno. Oficiální termín je stanovan na středu 16.10.2019

Utkáni v Jičíne bude v TV

11.09.2019

Utkání druhého kola Strabag Rail extraligy mezi Jičínem a HCB bude ve středu 18.9.2019 18:00 hodin přímým přenosem přenášet ČT sport!

ARCHIV AKTUALIT

ANKETA

V neděli 10.11.2019 hrajem s Hranicemi. Uspějeme?